A nyomtatott kiadást követően „Az Európai Unió versenyjoga” című könyv orosz nyelvű kiadásának e-book változatát is elérhetővé tette a Gazdasági Versenyhivatal az OECD-GVH Budapesti Versenyügyi Regionális Oktatási Központ (ROK) honlapján.

A Gazdasági Versenyhivatal által működtetett ROK az OECD és a GVH szakmai hátterére építve, oktatási és szakmai programok szervezésén keresztül nyújt segítséget elsősorban a közép-, kelet- és délkelet-európai országok számára a versenypolitika, versenyjog és a versenykultúra fejlesztése, valamint a versenyhatóságok munkájának elősegítése érdekében, hozzájárulva a célországokban a verseny javításához és ezzel a gazdasági növekedéshez. E célországok: Albánia, Azerbajdzsán, Belarusz, Bosznia és Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Georgia, Kazahsztán, Koszovó, Kirgizsztán, Macedón Köztársaság, Moldova, Montenegró, Örményország, Románia, Oroszországi Föderáció, Szerbia, és Ukrajna.

A ROK működési körébe vont egyes országokban magától értetődő vagy jellemző az orosz nyelv ismerete, így az európai versenyszabályokkal kapcsolatos ismereteik bővítését nagymértékben segítheti dr. Tóth Tihamér „Az Európai Unió versenyjoga című könyvének orosz nyelvű kiadása és e-book formátumban történő terjesztése.

A kiadvány terjesztése szempontjából fontos országok, jellemzően átmeneti gazdaságok esetében különösen aktuálisak Vörös Imre egyetemi tanár, volt alkotmánybíró az eredeti kiadás ajánlójában megfogalmazott gondolatai: A versenyjog a vállalkozók számára olyan fontos tudnivalókat tartalmaz, mint az autósoknak a KRESZ. E "piaci KRESZ" kitűzi a piaci "közlekedés" megfelelő tábláit, hogy a termelők, kereskedők, szolgáltatók tudják, hogy nem olyan utcába hajtanak-e be, amelynek elején "behajtani tilos" tábla áll. Az állam törvények alkotása révén jelöli ki - döntően a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva - a verseny szabadságának határait. … Aki megtéved, súlyos bírságra, kártérítési perekre számíthat. Ajánljuk e könyvet a versenyjog iránt érdeklődő ügyvédeknek, tanároknak, egyetemi hallgatóknak és nem utolsó sorban a "piaci közlekedés" résztevőinek, a vállalati döntéshozóknak.