A GVH Ügyfélkapcsolati Irodájának munkatársai panaszaikat:
-
postai úton
-
e-mailben és
- Ügyfélkapun keresztül
is várják.
A koronavírus-járvánnyal összefüggő fogyasztói panaszokat a covid19konzultacio@gvh.hu e-mail címre várjuk.
Elérhetőségek |
|
Cím |
1026 Budapest, Riadó u. 1-3. |
Levélcím |
1391 Budapest 62. Pf. 211. |
Telefonos tanácsadás: |
+36 1 472-8851 |
Észrevételeit, kérdéseit elektronikusan a következő címre küldheti: |
Telefonos megkeresésre hétfő, kedd, csütörtök 8.30-tól 13.00-ig, szerdán 8.30-16.00-ig van lehetőség.
A személyes ügyfélfogadásra hétfőtől csütörtökig 8:30-tól 16.00 óráig, pénteken 8:30-tól 13:30-ig van lehetőség. Az ügyfélfogadáshoz – a keddi napok kivételével – időpont egyeztetés szükséges. A várakozás elkerülése érdekében a keddi napokra is érdemes időpontot egyeztetni. Beadványát, jelzéseit a fenti elérhetőségeken postai vagy elektronikus úton továbbíthatja.
Panaszát írásban is benyújthatja
-
postán: a 1391 Budapest 62. Pf.: 211. levélcímre,
-
e-mailben: az ugyfelszolgalat@gvh.hu címre,
Országos telefonos ügyfélszolgálat (1818)
Az Ügyfélkapcsolati Iroda fenti elérhetőségein túl az Országos Telefonos Ügyfélszolgálattól kaphat tájékoztatást a 1818-as telefonszámon, a 7-es gomb "Egyéb általános közigazgatási kérdések" menüpont alatt és a 1818@1818.hu e-mail címen.