A GVH Ügyfélkapcsolati Irodájának munkatársai panaszaikat:

  • postai úton

  • e-mailben és

  • Ügyfélkapun keresztül

is várják.

Elérhetőségek

Cím

1026 Budapest, Riadó u. 1-3.

Levélcím

1534 Budapest Pf.: 958

Telefonos tanácsadás:

+36 1 472-8851

Észrevételeit, kérdéseit elektronikusan a következő címre küldheti:

ugyfelszolgalat@gvh.hu

Telefonos megkeresésre hétfőn 8.30-tól 13.00 óráig, szerdán 8.30-16.00 óráig van lehetőség.

A személyes ügyfélfogadásra hétfőn 8:30-tól 13.00 óráig, kedden és szerdán 8.30-16-00 óráig van lehetőség. Az ügyfélfogadáshoz – a keddi napok kivételével – időpont egyeztetés szükséges. A várakozás elkerülése érdekében a keddi napokra is érdemes időpontot egyeztetni. Beadványát, jelzéseit a fenti elérhetőségeken postai vagy elektronikus úton továbbíthatja.

Amennyiben a telefonos kapcsolat-felvételi módot választja, kérjük, hogy a telefonbeszélgetést követően töltse ki az alábbi linken elérhető rövid (minőségbiztosítási) kérdőívünket.

Panaszát írásban is benyújthatja

  • postán: a 1534 Budapest Pf.: 958 levélcímre,

Országos telefonos ügyfélszolgálat (1818)

Az Ügyfélkapcsolati Iroda fenti elérhetőségein túl az Országos Telefonos Ügyfélszolgálattól kaphat tájékoztatást a 1818-as telefonszámon, a 7-es gomb "Egyéb általános közigazgatási kérdések" menüpont alatt és a 1818@1818.hu e-mail címen.