A GVH Ügyfélszolgálati Irodájának munkatársai panaszaikat:

  • postai úton

  • e-mailben

  • személyesen és
  • Ügyfélkapun keresztül

is várják.

A koronavírus-járvánnyal összefüggő fogyasztói panaszokat a covid19konzultacio@gvh.hu e-mail címre várjuk.

Elérhetőségek

Cím

1054 Budapest, Alkotmány u. 5.

Levélcím

1391 Budapest 62. Pf. 211.

Telefonos tanácsadás:

+36 1 472-8851

Észrevételeit, kérdéseit elektronikusan a következő címre küldheti:

ugyfelszolgalat@gvh.hu

Telefonos megkeresésre és személyes meghallgatásra munkanapokon, hétfőtől csütörtökig 8.30-tól 16.00-ig, pénteken 8.30-tól 13.30-ig van lehetőség.

Amennyiben ezt a kapcsolat-felvételi módot választja, kérjük, hogy a telefonbeszélgetést követően töltse ki az alábbi linken elérhető rövid (minőségbiztosítási) kérdőívünket.

Panaszát írásban is benyújthatja

  • postán: a 1391 Budapest 62. Pf.: 211. levélcímre,

Országos telefonos ügyfélszolgálat (1818)

Az Ügyfélszolgálati Iroda fenti elérhetőségein túl az Országos Telefonos Ügyfélszolgálattól kaphat tájékoztatást a 1818-as telefonszámon, a 7-es gomb "Egyéb általános közigazgatási kérdések" menüpont alatt és a 1818@1818.hu e-mail címen.